"Nie rezygnuj z celu, bo wymaga czasu.
Czas i tak płynie."

Minęło sporo czasu od mojego ostatniego wpisu. Zdążyłam urodzić dziecko, wydać pierwszego e-booka i rozszerzyć zainteresowania o e-marketing. Całkiem sporo jak na trzy miesiące, ale odbyło się to niestety kosztem bloga.

Teraz jednak jestem i postanawiam kontynuować nawet tak dla siebie. Zebrać w jednym miejscu wszystkie najbardziej inspirujące książki. To jest dopiero coś. To jest cel. I choć osiągnięcie go zajmie mi sporo czasu. Czas i tak płynie.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pomijając fakt, że cytat jest sformułowany negatywnie to jest świetny.

Podoba mi się, że masz motywację i chcesz tutaj pisać dla siebie i dla innych. Jesteś bardzo inspirująca i czekam na kolejne cytaty.

E-marketing? A co to takiego hiehie?

Całuski

Piotr Mądry pisze...

... no właśnie.
Nie tylko Artura interesują Twoje kroki na tym polu.
Ja robię taki sobie e-pijar...
Więc rzuć parę słów na temat szerszego pojęcia wprowadzonego w czyn...