"Książka pełna wiedzy jest mniej warta,
niż jedno słowo, które
potrafi rozweselić"


Jung Gerhard



Dziękuję Gosi i Arturowi za wpisy. Uświadomiły mi jedną ważną rzecz. Ktoś czyta to, co piszę na blogu!

Do tej pory pisałam nieregularnie, praktycznie dla siebie. Teraz wiem, że gdzieś tam w przestrzeni internetu są przyjazne dusze, które czekają na moje wpisy.

Dziękuję raz jeszcze, bo to dodało mi motywacji, aby pisać o przyciąganiu. Jest to temat bardzo mi bliski, pasjonujący i ciekawy. Jednocześnie jest ogromnym wyzwaniem dla autora.

Codziennie doświadczam działania Prawa Przyciągania w moim życiu, dlatego z chęcią będę pisać o nim w następnych postach.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czytam czytam :-) i czekam na następne artykuły zwłaszcza w tym temacie.

Pozdrawiam i gratuluję klarowności myśli.
Gosia

Piotr Mądry pisze...

Przyciągnęłaś również... mnie :p)