Prawo Przyciągania 7

"Każde pragnienie zawiera w sobie sposób jego spełnienia"
Deepak Chopra

Mam marzenie, aby pojechać na szkolenie trenerskie do Paula Scheele - twórcy fotograficznego czytania. To będzie coś wielkiego. Jeszcze kilka tygodni temu nie miałam zielonego pojęcia jak to zorganizować, aż do pamiętnego dnia...

Na stronie firmowej Paula, Learning Strategies nie ma maila do niego, ani też żadnej informacji na temat szkoleń trenerskich. Pisałam maile do osoby kontaktowej, lecz zawsze otrzymywałam odpowiedź: "Przekażę Twoje pytanie trenerowi" i tyle.

Ponieważ działania poprzez stronę Learning Strategies nie dawały rezultatu, zostawiłam to i zajęłam się swoimi sprawami.

Cały czas jednak moje pragnienie płonęło we mnie jasne i czyste. "Spotykam się z Paulem Scheele, czerpię wiedzę, przekonania i inspirację od najlepszego trenera czytania fotograficznego na świecie".Widziałam siebie na szkoleniu w Minessocie, gdzie z otwartym sercem chłonę całą wiedzę, dzielę się swoimi doświadczeniami z innymi rozwojowymi ludźmi z całego świata i wyśmienicie się przy tym bawię.

Kilka tygodni później dzwoni nasz przyjaciel i pyta, czy któreś z nas chce jechać na szkolenie Kevina Hogana "Ukryta Perswazja". Mówię do Artura: "Ja mam swoje szkolenie w tym czasie, jedź i baw się dobrze". 12 godzin później Artur szczęśliwy wyruszył do Warszawy na szkolenie.

Jakie było jego zdziwienie, gdy okazało się, że ma wejściówkę VIPa i może zjeść lunch z samym mistrzem perswazji. Podczas lunchu Artur obgadał z Kevinem naszą strategię biznesową i na koniec, przypomniawszy sobie o mnie pyta:" A znasz może Paula Scheelego?" A Kevin Hogan na to:"Jasne, że znam. To mój przyjaciel, mieszka 3 minuty ode mnie."

W tym samym czasie prowadziłam szkolenie z czytania fotograficznego kilka przecznic dalej. Artur dzwoni do mnie i mówi mi: "Mam kontakt do Paula Scheelego! I osobiste polecenie od Kevina Hogana!" Z wrażenia aż usiadłam, a w mojej głowie brzmiał cytat: "Każde pragnienie zawiera w sobie sposób jego spełnienia".

Dwa tygodnie później po spotkaniu z Kevinem Hoganem dostałam informację, że Learning Strategies zaczyna przygotowywać szkolenie trenerskie.

A mówią, że Prawo Przyciągania nie działa.

Pozdrawiam ciepło.

Kasia

PS. Komentarze jak zawsze mile widziane :)

2 komentarze:

Piotr Mądry pisze...

Moje doświadczenie mówi:
Ilość przechodzi w jakość.
Czasem skokowo!
"Kręciłem" się w pewnym towarzystwie jakiś czas i w pewnym momencie - problem, którego nie mogłem rozwiązać przez 16 lat objawił mi się jako mimo woli... rozwiązany.

Anonimowy pisze...

To tak jak z moim marzeniem, aby uczestniczyć w szkoleniu "Magia Czytania" :) Może stanie się coś, co pozwoli mi wziąść w nim udział. Czasami mam wrażenie, że zmarnowałem 10 lat życia robiąc to, czego nie lubię. Myślałem, że nie ma innego wyjścia. Ale wiem, że ten czas się kończy :) "Budzę się". Pani Kasiu, dziękuję za książkę i do zobaczenia wkrótce na szkoleniu. W końcu nie mam tak daleko do Wrocławia. Pozdrawiam. Olo